تبسم تبسم ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

زیباترین تبسم زندگی

برای همسر عزیزم ....

1392/10/16 2:15
نویسنده : مامان هنگامه
335 بازدید
اشتراک گذاری

بیست ونهم اذر سالگرد ازدواجمون بود زمان خیلی زودتر از انچه که فکر می کنیم میگذره چند روزه پیش دو تا موی سفید میون موهای پرپشت وسیاهم به چشمم خورد نمیدونستم خوشحال باشم یا ناراحت یکی دو روز نکندمش چون شنیدم که موی سفیدو بکنی زیاد میشه منم جو گیر شده بودم و تا چند روز نکندمش ولی بالاخره طاقت نیاوردم و کندمش خلاصه در سن بیست ونه سالگی و هم زمان با پنجمین سالگرد ازدواجمون دو تا از موهای سفیدمم کندم باورم نمیشه انقدر همه چی داره زود میگذره از همین جا وبا صدای بلند واز ته ته دلم میخوام از علی عزیزم که نه تنها همسرمه دوست و یاور و عشقم و .....به خاطر همه ی خوب بودناش به خاطر همه ی صبوری هاش به خاطر همه دوست داشتن هاش به خاطر همه ی فهمیدن هاش واصلا به خاطر بودنش  یه عالمه دوستش دارم و خدارو هر روز شکر میکنم وتا اخر عمرم عاشقانه دوستش دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)