تبسم تبسم ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین تبسم زندگی

دخترگل به سرم دیگه بزرگ شده ...

1392/9/17 12:52
نویسنده : مامان هنگامه
255 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح خیلی دیر بیدار شدیم برای اولین بار بود که خانوادگی البته بدون ترنم که رفته بود مدرسه وبا تینا که به لطف الودگی هوا تعطیله وخیلیم شاد وخوشحال همه امون تا ساعت ١١ خوابیده بودیم وقتی از خواب بیدار شدیم البته بیدار که میگم نکه فکر کنید شاد وبشاش و مسواک زده دراز به دراز با چشمانی باز در رختخواب منظورمه تبسم اومد پیشم وبعد از چاق سلامتی صبح و ماچ وموچ بهش گفتم تبسم برو تینا رو هم بیدار کن تبسمم خیلی شیک وبا کلاس رفت پشت در اطاق منم داشتم فکر میکردم کاشکی این در ما جادویی بود و تبسم میتونست ازش رد بشه ومنم یه سی ثانیه بیشتر بخوابم که در کمال ناباوری دیدم دخترکم مثل غول چراغ جادو نه مثل فرشته ی مهربون عمل کردو با چوب جادویی که همون دستای زیباش باشه در اطاق رو باز کرد و خیلی شیک وباکلاس رفت بیرون و من که از شدت ذوق وبهت وحیرت نمیدونستم چی کار کنم دلم میخواست تبسم وبگیرم ومحکم محکم یه عالمه بوسش کنم یا چند شب پیش بهش میگم تبسم تولد دوست داری انقدر قشنگ وسریع بهم گفت انه (اره ) که دلم میخواست یک سال هر روز براش تولد بگیرم ولی ماشاا.. تازگیها خیلی شیطون شده خیلی باید براش انرزی صرف کنم بعضی وقتها واقعا کم میارم به لطف تبسم تمام کسبه محترم محل ما رو میشناسن وبازم به لطف تبسم امار همه ی هشت متری های محل رو با متراز کامل و تعداد خونه ها داریم دخترمو یه عالمه nتاnدر بی نهایت دوستش دارم وخدا رو بخاطر داشتنش هزاران بار در روز شکر میکنم ....وروجک مامان در حال شیطونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهاره
17 آذر 92 19:14
عزیزم مبارکت باشه قالب خوشگلت هنگامه خیلی قشنگ شده اینقدر هم ایراد الکی نگیر به این خوبی
مامان هنگامه
پاسخ
مرسی بهاره جون چشمای شما خوشگل می بینه ....