تبسم تبسم ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین تبسم زندگی

اندر اتفاقات تولد

1392/9/17 12:43
نویسنده : مامان هنگامه
293 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز تولد باران رسید قرار شد امیر علی ومامانش هم با ما بیان تولد ترنمم تا ساعت سه کلاس زبان داشت تینا هم یواش یواش حاضر شد وتبسمم حاضر کردم خودم داشتم حاضر میشدم که امیر علی خوشگلم اومد به طور اتفاقی رنگ لباس تبسم وامیرعلی باهم ست شده بود وقتی رسیدیم تبسم کالسکه ی باران رو برداشته بود و مثل پیام بازرگانی هی می رفت ومی اومد وسط اون هم شلوغی یه کتاب داستان برداشته بود و روی شکمش خوابیده بود و پاهاشو داده بود بالا و کتاب می خواند تم تولد باران انگری برد بود وچون تبسم از انگری بردزمیترسید از چند روز پیش سعی کرده بودم ترسش بریزه ولی مثل اینکه زیادی ترسش ریخته بود بارانم چون تازه مامانش از شیر گرفته بودش خیلی سر حال نبود وحوصله نداشت ولی در کل همه چی خوب بود وخوش گذشت دست بهاره جون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود ..... تا خونه امون منفجر نشده و کل اشبز خونه نیومده وسط پذیرایی من برم اخه در همین حین که من مشغول نوشتنم تبسم خانمم بیکار نمونده و مشغول خراب کاریه .... قبل از رفتن به تولد باران جونقربونت بشم انگری برد مامان              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)