تبسم تبسم ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین تبسم زندگی

به نام او که تو را برای من افرید

1392/7/11 1:04
نویسنده : مامان هنگامه
329 بازدید
اشتراک گذاری

شروع

امروز درست ١٤ روزه که وارد ١٨ ماهگی شدی خیلی زود گذشت دلم برای اون روزایی که خیلی کوچولو بودی تنگ شده خیلی زود بزرگ وخانم شدی انگار همین دیروز بود که توی بیمارستان یه نی نی کوچولو دادن بغلم تمام دوران بارداری دلم می خواست ببینم تو چه شکلی هستی قبل از اینکه به دنیا بیای فکر میکردم شکل خودم میشی ولی وقتی به دنیا اومدی اصلا شبیه من نبودی شکل بابا علی بودی فقط تو مثل برف سفیده سفید بودی اخلاقتم به بابات رفته بود البته خوشبختانه خیلی صبور وخانم بودی انقدر مظلوم بودی که بعضی وقتها یه عالمه برات گریه میکردم دوست نداشتم مظلوم باشی الانم که ١٨ ماه شدی همچنان صبور وخانم وفهمیده ای اگه خدا رو هر لحظه هم برای داشتن چنین دختری شکر کنم بازم کمه از اینکه توشدی دختر مامان خیلی خوشحالم ویه عالمه دوستت دارم...                                                                                                                       .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

samira
20 دی 92 19:35
سلام هنگامه خانم. آریامهر منم دقیقا هم سن تبسم خانمه. دختر نازی داری. بچه های این سنی خیلی ناز و شیرینن. نمونه اش رو دارم که میگم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید سلام عزیزم از اشنایی با شما خیلی خوشحالم خدا اریامهر عزیز رو براتون نگه داره ...